Nasz system pracy polega na tym, że nie poprzestajemy na briefie (badawczym, warsztatowym czy szkoleniowym). Przygotowanie oferty z reguły poprzedza dyskusja z Klientem (czasem z osobami z różnych działów), która ma na celu dokładne omówienie specyfiki problemu i weryfikację celów badawczych. W oparciu o wiedzę Klienta i naszą. Często rozmowa taka skutkuje modyfikacją założeń z briefu i umożliwia optymalną z punktu widzenia Klienta konstrukcję i realizacje projektu.
Specyfika branży farmaceutycznej polega między innymi na tym, że wiele problemów, przed którymi stoi marketer, jest specyficzna dla danej kategorii albo nawet wyjątkowa (np. przy wprowadzaniu na polski rynek nowego leku czy produktu spoza istniejących kategorii). Ponieważ poznaliśmy wiele strategii i rozwiązań stosowanych w farmie w różnych kategoriach (wiele kategorii leków i produktów) dysponujemy wiedzą dotyczącą rozwiązań zarówno skutecznych, jak i „ślepych uliczek”, które nie dają spodziewanych efektów. Wiemy również, jakie strategie mające potencjał nie były jeszcze stosowane na polskim rynku. Dlatego jesteśmy w stanie przygotować dla Klienta optymalne rozwiązania badawcze i warsztatowe. Oraz skuteczne rekomendacje oparte, z jednej strony na sprawdzonych rozwiązaniach, a z drugiej, na nowatorskich pomysłach.
Pomagamy wypracować optymalne rozwiązania nie tylko w oparciu o wyniki badania, ale również w oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie wynikające z wieloletniej pracy dla branży. Kompleksowa pomoc przy rozwiązywaniu marketingowych problemów Klienta - często daleko wykraczająca poza badanie - ułatwia optymalne opracowanie strategii.
Od momentu, kiedy pojawi się problem, wyzwanie lub szansa, aż do odkrycia i opracowania finalnego rozwiązania i dalszego jego wdrożenia działamy jako rada i pomoc dla Klienta, aby podejmowanie działania i decyzje były wsparte dodatkową wiedzą, doświadczeniem i kompetencjami. To optymalizuje sformułowanie zadania, przeprowadzenie realizacji badań oraz wykorzystanie wyników w perspektywie aktualnych potrzeb jak i długofalowych możliwości i korzyści.
W przypadku realizacji projektu Klient ma komfort współpracy oraz kontrolę nad procesem. Opiekun projektu z naszej strony znający na bieżąco przebieg procesu pozostaje do stałej dyspozycji Klienta. Umożliwia to szybką reakcja na ewentualne pytania potrzeby Klienta.
Jesteśmy również do dyspozycji Klienta po zamknięciu projektów, co oznacza – dostęp do dodatkowych konsultacji, analiz danych, przeszkolenia nowych osób w firmie Klienta z zagadnienia, którego dotyczył realizowany przez nas projekt.
Ponieważ nie mamy obciążeń finansowych związanych z opłacaniem rozbudowanej infrastruktury i nie musimy włączać w wyceny wysokich korporacyjnych marż możemy być konkurencyjni cenowo. Naszym priorytetem jest długofalowa współpraca z Klientem. Dlatego, nie podlegając presji maksymalizacji zysku z każdego projektu, możemy w przypadku wybranych projektów dla stałych Klientów dodatkowo nadzwyczajnie obniżyć koszty. Dostosowujemy projekt badania do budżetu Klienta. Np. w sytuacji, gdy budżet Klienta jest niewystarczający na realizację wszystkich celów badania, wspólnie z Klientem ustalamy priorytety poznawcze i konstruujemy badanie mieszczące się w limicie kosztów.
W trakcie długoletniej pracy w SMG/KRC, MB Poland, KANTAR mieliśmy kontakt z rozwiązaniami marketingowymi stosowanych na innych rynkach (FMCG, napoje, żywność, kosmetyki). Przez cały czas obserwujemy komunikację stosowaną w innych branżach. Nasza wiedza wykracza poza specyfikę Pharmy, co oznacza, że nie jesteśmy zamknięci w „bańce medycznej”.
(np. kierownicy regionalni, sales force, pomoc w organizacji eventów dla lekarzy, farmaceutów itp.)