Platforma badawczo-konsultacyjna prowadzona przez dwoje ekspertów, specjalizujących się w badaniach healthcare.
Ekspert analizy rynku z ponad 30 letnim doświadczeniem. Absolwent Wydziału Filozofii i Socjologii UW.
Specjalistka w badaniach marketingu z 20 letnim doświadczeniem. Moderator warsztatów.
Jesteśmy specjalistami w badaniach z KOL-ami, na lekarzach, farmaceutach, personelu medycznego, przedstawicielach medycznych i farmaceutycznych, profesjonalistach w zawodach pokrewnych (np. dietetyka, kosmetologia), pacjentach a także podmiotach współpracujących z firmami farmaceutycznymi (szpitale, sieci apteczne, hurtownie, sklepy medyczne).
Posiadamy ponad 20 lat specjalizacji W OBSZARZE HEALTHCARE (FARMACJA – Rx i OTC, OPIEKA MEDYCZNA, DERMOKOSMETOLOGIA, SPRZĘT MEDYCZNY, PROFILAKTYKA ZDROWOTNA i pokrewne)
FGI, IDI, Diady, Triady, badania etnograficzne, obserwacje uczestniczące, grupy kreatywne, Concept-Labs, Eksperyment, Wywiad Metaforyczny, grupy konfrontacyjne i inne
FGI, IDI, Diady, Triady, badania etnograficzne, obserwacje uczestniczące, grupy kreatywne, Concept-Labs, Eksperyment, Wywiad Metaforyczny, grupy konfrontacyjne i inne
CATI, CAWI, CAPI, CLT, Mystery Shopper, badania dzienniczkowe, badania elastyczności cenowej
FGI, IDI, Diady, Triady, badania etnograficzne, obserwacje uczestniczące, grupy kreatywne, Concept-Labs, Eksperyment, Wywiad Metaforyczny, grupy konfrontacyjne i inne
CATI, CAWI, CAPI, CLT, Mystery Shopper, badania dzienniczkowe, badania elastyczności cenowej
Optymalizacja strategii biznesowej (tworzenie, korekta, repozycjonowanie)
Architektura marki sub-brandów, rozłożenie portfolio maksymalizujące sprzedaż
Przejęcie portfela marek
Switch z Rx na OTC
Analiza rynku i konkurencji
Rozszerzenie/ lojalizacja grup docelowych
New Product Development, rozszerzenia produktowe, nowe warianty, innowacyjne rozwiązania
Poszukiwanie nowych rynków
Praca z markami/ produktami trudnymi, problematycznymi
I inne
Rola i możliwości badań marketingowych dla brand managerów
Pozycjonowanie marek i produktów, budowa i testowanie konceptów
Optymalizacja komunikacji leków rx, rola marki
Źródła wzrostu i nowe możliwości
I inne